You are currently viewing הבאקס והלייקרס אמורות לסגור עניין, ואוקלהומה מול יוסטון במשחק הכי מעניין של הפלייאוף עד כה, בשבת של black lives matters! / דור בלוך

הבאקס והלייקרס אמורות לסגור עניין, ואוקלהומה מול יוסטון במשחק הכי מעניין של הפלייאוף עד כה, בשבת של black lives matters! / דור בלוך

הפריוויו מתייחס למשחקי שבת, 29.8, והשעות עודכנו בהתאם

ראשית, ולפני כדורסל, אבקש להבהיר את תמיכת כותב שורות אלו בזכותם של בני אדם לא למות מידי המשטרה אף אם הם פושעים בכל תרחיש שאינו מהווה סכנה ברורה ומיידית לחייהם של השוטרים, על אחת כמה וכמה בזכותם של בני 12 לשחק באקדח צעצוע בלי שיירו בהם, על אחת כמה וכמה בזכותם של מפגינים להפגין בלי שיגיעו אזרחים עם רובים חצי אוטומטיים להפגנה שלהם, על אחת כמה וכמה בזכותם של בני אדם שלא להיעצר על ידי המשטרה לצורך חיפוש אקראי באופן לא פרופורציונאלי לאחיהם בעלי צבע העור השונה.

עוד תומך כותב שורות אלו בזכותם של אתלטים מליונרים לממש את אחריותם כלפי הקהילה ממנה הם באים, ואת ההבנה שבתרחיש מעט אחר הם היו הקורבנות ולא מליונרים החיים מחוץ לקהילות שלהם, באמצעות השבתת ליגות הספורט בהם הם משחקים.

וכעת, בואו ניגש לאקשן!

22:30 אורלנדו מג'יק (1) – מילווקי באקס (3):

המשחק שהתחיל את הבלגאן כאשר בעקבות הירי בוויסקונסין, מילווקי הקבוצה המייצגת את הסטייט החליטה שהיא לא עולה למשחק וסחפה איתה את כל יתר הקבוצות.

אחרי הפסד מפתיע במשחק הראשון בסדרה מילווקי התאוששה וניצחה שלושה נצחונות רצופים, והתובנה המרכזית שדומה שעלתה מהמשחקים הללו היא התלות של מילווקי בשחקנים המשלימים שלה. יאניס יקלע 30 בכל משחק, כך נדמה (ובגלל זה אנחנו גם קצת נפספס את הגדולה שלו, פשוט כי היא כל כך שגרתית). אבל הוא לא יקלע, כך נדמה, 50 נקודות ולכן כאשר הבאקס קולעים ב-33% מחוץ לקשת, מידלטון יקלע 14 בלבד ובלדסואו יקלע 1 מ-5 מהשלוש כפי שקרה במשחק הראשון, אז אפילו לקבוצה כמו אורלנדו יהיה סיכוי מול הבאקס.

לעומת זאת כאשר הצבאים קולעים ב-42% מחוץ לקשת, מידלטון קולע 21, באחוזים טובים ומתיוס מוסיף 4 מ-6 מחוץ לקשת, גם קבוצות טובות יותר מהמג'יק יתקשו מאוד מול הבאקס.

אורלנדו יכולה להתעודד מהנצחון שלו, מהעובדה שווצ'ביץ' נראה כמו סופרסטאר אמיתי, ומהעובדה שפאלץ מתחיל להיראות כמו שחקן כדורסל, אבל עדיין לחלוטין לא ברור מה מפת הדרכים של הפרנצ'ייז הזה לחזרה לרלבנטיות, או אם בכלל יש אחת כזאת.

הימור: מילווקי ב-12

1:30 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2) – יוסטון רוקטס (2):

דונובן, מאמנה של אוקלהומה, ואחד מהמועמדים האנדרייטד לתואר מאמן העונה על העבודה שהוא עשה העונה באוקלהומה, אמר שבסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר בריווח. הוא דיבר על הסדרה הזאת, ועל אף שבאותה מידה הוא יכל לדבר על הכדורסל בכללותו כפי שהוא משוחק היום, דומה שאין סדרה לגביה זה נכון יותר מאשר הסדרה הנהדרת שאוקלהומה ויוסטון סידרו לנו בחסות הפציעה של ראסל ווסטברוק, שצפוי לשחק הערב.

יוסטון משחקת סמול בול קיצוני מאז הדדליין, זה כבר לא חדש וידוע, והפציעה של ווסטברוק מעט פגעה בריווח שלהם, אבל לא שינתה את העיקרון. באוקלהומה לעומת זאת עם סטיבן אדאמס המצוין, נושא הריווח פחות מובהק, אבל בהארכה של משחק מספר 3, בעודה בפיגור 0-2, אוקלהומה הלכה על כל הקופה, הורידה את אדאמס, השאירה את גלינרי כגבוה שלה, וצירפה את דניס שרודר לכריס פול.

במשחק וקצת שנותרו הרכב הסמול בול הזה, שאוקלהומה לא משחקת איתו רוב הזמן, אבל בהחלט כן בדקות חשובות עושה שמות ביוסטון ומסידרה שנראתה סגורה לגמרי לפתע יש לנו סדרה שכל משחק בה הוא מלחמת עולם, ובהחלט עשויה ללכת ל-7 משחקים.

הארדן ואריק גורדון ממשיכים להיות מצוינים עבור יוסטון, אבל קשה להתעלם מההרכב הקצר שלה, כאשר ד'אנתוני נשען על 8 שחקנים בלבד, כאשר במקרה הטוב 6 מהם תורמים תרומה משמעותית. אוקלהומה לעומת זאת קיבלה במשחק האחרון לא פחות מ-30 נקודות מדניס שרודר שעלה מהספסל, כאשר הוא משלים קו אחורי דינמי ואינטנסיבי מאוד יחד עם גילג'ס אלכסנדר וכריס פול שתורם את הניסיון.

מי שיכול להיות האקס פקטור הוא דנילו גלינרי, הקלע הטוב ביותר של הקבוצה מחוץ לקשת, שקלע רק 1 מ-3 במשחק מספר 4, והוא יכול להיות מרווח השיפור של הת'אנדר.

הימור: יוסטון ב-5

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (1) – לוס אנג'לס לייקרס (3):

דומה שפורטלנד מרגישה שהיא עשתה את שלה לאחר משחק מספר 1, זה לא רק שלושת ההפסדים שבאו לאחר מכן, זה יותר התחושה, למעט רגעים ספורים במשחק מספר 3, שלפורטלנד אין תפילה מול הלייקרס וזה חוזר לנקודה אותה רבים העלו במהלך משחקי הבועה – הסיפור של החזרה של פורטלנד הוא אולי סיפור נחמד, אבל הוא נשען בסופו של דבר על התשוקה האדירה של לילארד להוכיח ועל יריבות שהמשחקים היו חשובים להם פחות. מול הלייקרס, אבל אם תשאלו אותי גם מול הקליפרס, הרוקטס או הבאקס, לפורטלנד מעולם לא היה סיכוי בסדרת פלייאוף.

החותמת הרשמית ניתנה כאשר לילארד עזב את הבועה על מנת לבחון את פציעת הברך שלו ולהגיע כשיר ומוכן לעונה הבאה, פורטלנד תתבסס אם כן על טריו לא רע בכלל – מקאלום, נרקיץ' וכרמלו אנתוני, אבל אין לה ספסל בכלל והסגל שלה לא מאוזן. הסיטואציה של הרכב שכולל גם את נרקיץ' וגם את וייטסייד היא ביזארית, ובהנחה ונרקיץ' נשאר כשיר, אם הם יוכלו להחליף את וויטסייד בשחקני כנף שממעותיים, אז הם יוכלו להשתדרג כי בסגל הקיים סיבוב ראשון הוא תקרת הזכוכית שלהם.

הלייקרס ימשיכו להשתמש בסדרה הזאת כהזדמנות להכניס כמה שיותר שחקנים לעניינים בסגל הסופר רחב שלהם, כנראה הרחב ביותר בליגה היום. ג'יימס ודיוויס ינוחו על הספסל ועל המגרש בעוד דני גרין, קולדוול פופ, מוריס, קוזמה, קארוסו ודיון ווייטרס ינסול הוכיח שיש להם יד יציבה שניתן לסמוך עליה ברגעים המכריעים של סדרת פלייאוף, עם היד של קוואי או פול ג'ורג' בפנים.

הימור: הלייקרס ב-20

Subscribe
Notify of
322 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zivke
Zivke
3 years ago

תודה רבה דור! מקווה שהשחקנים ואנחנו נוכל לחזור גם ליהנות מהמשחק שכולנו אוהבים
.
לברון הלילה יבוא לדרוס אחרי המכה הזו למורשת שספג – https://www.espn.com/nba/story/_/id/29754265/michael-jordan-urges-owners-meeting-listening-better-talking

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zivke

חחחחחח

אשך טמיר המקורי
Reply to  Zivke

breaking news: הלייקרס הודיעו שהשיקוץ יחמיץ את המשחק הלילה עקב אולקוס

Berch
3 years ago

תודה על הפרוויו
ווסטברוק משחק?
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

משחק במחאות

Berch
3 years ago

בסוף משחק
🙂

אבי יחיאל
אבי יחיאל
3 years ago

בוקר טוב אדמס בסדרה הזו רחוק מאד מלהיות מצוין…. הוא בקושי תורם משהו במשחק….. יוסטון צריכה לנצח דרך ההגנה והארדן צריך לחדור הרבה יותר כדי לסחוט עבירות וללכת לקו…… הלב עם הרוקטס

asaf
3 years ago

תודה על הפריוויו. איך דווקא המשחק המעניין תקוע בשעה הגרועה ליושבים במזרח התיכון?
https://youtu.be/HEedHjsKZJs

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

כן הרגו אותנו עם זה היו שמים ב4, למה רק הלייקרס ב4? (אני יודע למה סתם בשביל הצחוק) אבל לבאקס אין הצדקה ב11 (אה שעון יוון יעני?)

אהרון שדה
Editor
3 years ago

אין להם שום זכות יתרה על עובד שכיר ממוצע בכל מקצוע אחר .
זכותו לא לעבוד אבל שלא יקח משכורת ושיהיה מוכן לשלם את ההפסדים ששביתתו הפתאומית גורמת .

שחר אלוני
3 years ago

זה לא שמישהו לא עבד, זו היתה שביתה כללית, בדומה נניח לשביתה של מגזר במשק.
לרוב כשיש שביתה כללית אין דרישה מהשובתים לפצות את המפעל על נזקי השביתה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
3 years ago

אם השביתה תגרום לירידה ברייטניג ובהכנסות של הליגה הם ישלמו, אם ההיפך הם ירוויחו, ככה שהטענה שלך לא רלוונטית. חוצמזה כמעט כל חזרה משביתה כוללת תנאי שהעובדים יפוצו בגין הימים שהם שבתו ולא קבלו משכורת, ככה שגם בדוגמא שלך זה לא מדויק.

אגב, יש להם המון זכות יתרות על פני עובדים שכירים בכמעט כל מקצוע אחר. זוכר שקוואי ישב שנה שלמה בחוץ? זוכר שאנתוני דייויס הכריח את הקבוצה שלו להעביר אותו בטרייד? יודע מה הסיבה העיקרית שדיאנדרה ג'ורדן בברוקלין?

יניב ש.
Editor
3 years ago

משחק אחד מאוד מעניין, השני לפרוטוקול בלבד.
הימרתי שהרעמים לוקחים בשש, הלילה נראה אם הסמול בול עדיין שורד או שהוא בדרך לעוד הערת אגב בהיסטוריה.

thejanitor
thejanitor
3 years ago
Reply to  יניב ש.

הוא יכול לשרוד עד לסיבוב הבא ואז להיכנס להערת אגב. כמובן אני מתכוון לאולטרא סמול בול / מורי בול / הארדן בול. סמול בול גרסת השושלת של הלוחמים בינתיים עומד בפסגה..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  יניב ש.

כל עוד ראס לא משחק אין פה שום ניסוי באמת

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  יניב ש.

אתה מודע ששתי הקבוצות משחקות סמול בול?

יניב ש.
Editor
3 years ago
Reply to  etayle

אוקלוהומה סמול בול? עם סטיבן אדם??

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  יניב ש.

סטיבנס אדאמס לא רלוונטי במשחקים האחרונים. החמישיה שסוגרת משחקים זה שלושת הגארדים דורט וגאלו. גלינארי ארוך כמו שרוך אבל גבוה הוא לא.

יניב ש.
Editor
3 years ago
Reply to  etayle

סמול בול זאת תפיסת משחק שלמה, וביוסטון לקחו אותה לקיצון.
חמישיה שסוגרת משחק זאת אחת מעשרות התאמות במשחק או בסדרה.
ויצא ששנינו שיבשנו את שמו, בוא נסגור על סטיבן אדאמס
🙂

Lavar
Lavar
3 years ago

מי היה מאמין שמשחק של יוסטון יוכתר כהכי מעניין..
מאמין שלהארדן נמאס מלו דורט, והיום הוא יתפוצץ

Avner
Avner
3 years ago
Reply to  Lavar

לא ככ אכפת לי מי תנצח (כמו שכבר אמרו פה – הלב רוצה OKC, הראש נותן ליוסטון יותר סיכוי מול השיקוץ), אבל אני ממש נהנה לראות את ההגנה של דורט על הארדן.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

מה עם תמונות של הבלונדיני המקסים בתבל?
Baby Laughs Matter

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה דור.
.
א. האם אכן המחזור מתקיים הלילה? לא מצאתי סימוכין לכך.
.
ב. אם כן – אוקלהומה לוקחת.

SWIv
SWIv
3 years ago

האם המשחקים אמורים להתקיים הלילה בסופו של דבר? או שזה עוד לא הוחלט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  SWIv

צריכים את הכסף להאכיל משפחות. בטח שיתקיים, אישית חשבתי יקח להם עד יום ב' בערך, יותר מהר מהצפוי.
הכל היה קוסנפירציה של התאגיד להוציא את הקליפרס מהזון ולתת ללוקה "הפצוע" "להבריא".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב קצת צחוקים מהשכונה מאתמול. הקוריוז הקטן (יש לגביו חוקים של חבר מטכל, אסור לחסום אותו ליד הסל ואסור לשרוק לו לעבירות) אתמול ניגב וקלע איזה 24 סלים במצטבר עם 7 אס כולל 2 לפולו לאיזה גבוה שאני קורא לו התמנון , שיחקנו 2 על 2 ו3 על 3 שהיתר גדולים (חוץ מאחד בן 14). הקטן הוא החליט שהוא לא רוצה להיות איתי אלא לשמור עליי וצורף לקבוצת התמנון.
התמנון הוא המשלים האידיאלי ואני תמיד לוקח אותו איתי בד"כ למשחקים, למה? הוא 1.88 בן 25, אתלט, כושר גופני טוב, ריבאונדר על, מגן מעולה וחזק וגרוע בהתקפה והכי טוב שהוא לא רוצה את הכדור הרבה ואוהב לעשות עבודה שחורה, אני צריך לצעוק עליו שהוא יקח זריקה שהוא לבד. קובינגטון נגיד.
הקטן ניסה לנאטמג אותי ולא הצליח, בלי בושה בלי ששמתי לב ככה פתאום משום מקום וכולם צחקו והריעו לו. האמת הוא שיחק הכי טוב אי פעם שלו במשחק קבוצתי בשכונה ונתן הגנת עילית במאמץ עילאי. אחרי המשחק הוא אמר לי אבא אני לא יכול להזיז את הרגליים והתחיל לספר לכולם שהוא הולך להיות כמו טריי יאנג…והולך להיות בNBA שימו לב בגיל 13!!

עוד קצת צחוקים, לפי איזה שבועיים חמי בן 55 בגובה 1.82 בערך ועב בשר רצה לבוא לשחק אז היינו אני התמנון והוא נגד קיירי ו2 חברים שלו בני 18. הם ברמה יחסית גבוהה לעומת חמי 2 האחרים אז אמרתי לו לעמוד רק מתחת לסל.
עכשיו חמי יש לו אגו מפה עד לשמיים, הוא לא התבייש פעם להתערב איתי שהוא מנצח באחד על אחד. עשיתי לו 10-0 עם 5 שלשות רצוף שהוא עומד מתחת לסל חחח אמר בוא נמשיך עד 20 נגמר 20-0 ואני ב20% מאמץ.
קיצר הוא התחיל לעשות בד בויז בכניסות לסל הרג אותם הם התעצבנו אמרתי לו להרגיע בלי עבירות גסות שלא באנו פה להיפצע, הם שיחקו עליו כמיס מאץ והתמנון היה תמיד בעזרה בגלל האגו הוא התאמץ חבל על הזמן ואז קלעתי 2 שלשות על קיירי והוא התחיל לטטרש עליהם צועק לי הם לא יודעים תן להם בראש חחח. אמרתי לו אתה מחר לא תוכל לזוז עם המאמץ הזה. הפסדנו 2 משחקונים וניצחנו 1. והוא הלך אחרי, יום אחרי הוא אומר לי אני לא מצליח לזוז חח, מאז הוא לא בא לשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיוחד לחברי הLLL
לברון "לא הוציא הגה" במהלך כל הפגישה. מאוחר יותר, כשהשחקנים שוחחו באופן וירטואלי עם בעלי הקבוצות, הוא כבר לקח חלק הרבה יותר פעיל. לטענת "יאהו", לברון הודיע לשחקנים שחזרתו למגרשים מותנית בהבנות עם בעלי הקבוצות, מהם דרש הרבה יותר מעורבות ואקטיביות במחאת השחורים. לברון קרא לבעלי הקבוצות "הלבנים" להשקיע הרבה יותר משאבים וכסף במלחמה נגד הגזענות הממסדית בארצות הברית, וטען שאם הם לא ייענו לדרישותיו, הוא עשוי בכל זאת להמשיך להחרים את המשך הפלייאוף.

"אחרי השיחה עם בעלי הקבוצות, ג'יימס הרגיש בנוח לחזור למגרשים. הבעלים הבטיחו שהם יפשילו שרוולים ויתחילו לעבוד בצורה רצינית לרווחת הקהילה השחורה", ציינו ב"יאהו". "בלעדיו, זה לא היה אפשרי. אם הוא לא היה משנה את דעתו, כנראה שה-NBA לא היתה חוזרת".

חחח השיקצה העלים את גורג היל ושם את עצמו כמנהיג ה"מחאה" כצפוי. עוד משחק לקראת ראש המפלגה הדמוקרטית 🙂

יניב ש.
Editor
3 years ago

לקחת שמועה וחצי, ובנית תיאוריה מורכבת, כולל ריצה עתידית לנשיאות… מרשים!
אגב, אם תאהב את זה או לא, לברון הוא אכן "מנהיג" השחקנים, ורבים מהם מצפים למשמע פיו בכל רגע נתון.
מה הוא עושה עם המנהיגות הזאת, זה כבר סיפור אחר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  יניב ש.

אני לא לקחתי שום שמועה אני אמרתי שלברון ירוץ לנשיאות עוד לפני שלברון הודיעה. יש תיעוד פה בהופס מתי דבריי נאמרו היה לפני הרבה הרבה זמן
אגב הוא מנהיג את עצמו. לא מנהיג של אף אחד פשוט בליגת המתרפסים אף אחד לא יכול להתנגד לו בפומבי כי הוא יחרוץ את דינו. אז לא מדברים והוא הכתיר עצמו למנהיג….

שחר אלוני
3 years ago

מהתיאור נראה שלברון עושה את הדברים מצוין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עושה מעולה אמרתי אתמול שאני מופתע שזה לא קרה עד כה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago

העולם נחלק לארבעה סוגי אנשים
אלה שלברון לא יכול לעשות בו דבר נכון
אלה שכל דבר שלברון עושה הוא טוב וקדוש
אלה שלא אכפת להם מה לברון עושה
וגיא רוזן

אור
אור
3 years ago

מה עם אלה שמתנגדים גם לקבוצה הראשונה וגם לשנייה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago
Reply to  אור

ראה הקבוצה הרביעית

לילי
לילי
3 years ago

טוב שלך.

Yp
Yp
3 years ago

צהריים טובים
הסדרה הזו שכל כך לא רציתי באמת מתפתחת בצורה הכי גרועה מבחינתי . אם ראס משחק אני נייטרלי.אם לא, thunder up .

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago
Reply to  Yp

למה גרוע? לא עדיף לך 6-7 משחקים על 4-5?

Yp
Yp
3 years ago

הי
מה שגרוע מבחינתי זה שיוסטון במצב כזה טוב ללא ראס.זה כמובן פותח את הפתח לכל ההייטרים להגיד מה שאמרו על KD בגולדן.
בהכירי את הנפשות הפועלות,מפתיע אותי מאד שזה עדיין לא נאמר פה בתגובות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

באיזה מצב טוב הם 😂😂 2 2 וokc זה לא איזה משהו רציני הייתי אומר שהם די בדיפ שיט

Yp
Yp
3 years ago
Reply to  Yp

אתה קם למשחק ? שלשום תכננתי לי את כל היממה שאוכל להיות ער ב-0130 ובסוף זה התפקשש.לא בטוח שיש לי כחות לחזור על זה היום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

לא נראה לי. ואם אתה קם קום ב2 הגאמפ בול זה בערך ב1.50 או 2.
ייתכן שסתם אתעורר במקרה שירותים או משהו אבדוק תוצאה ואם יהיה צמוד כן אראה.
בכל אופן לא מתכנן לקום. שעה קשה מידי. אני גם לא ישן מספיק באמצע השבוע.
יש שידור חוזר בליג פס 48 דק משחק נטו. עדיף

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  Yp

אז אולי תחכה עם התוכניות…
בינתיים רוב האינסיידרים מדברים על רי-רי-סטארט בשבת ולא היום.
אבל עדיין אין שום החלטה רשמית.

דה שוט
דה שוט
3 years ago

לא בטוח שמשחקים היום? חשבתי שזה סגור

עידו גילרי
Admin
3 years ago

עוד לא. סבלנות עוד מעט נדע.

דה שוט
דה שוט
3 years ago

👍👍

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מישהו יודע מה שעות המשחקים? באתר הליגה לא רואה שזה עודכן בכלל

onetwo3
onetwo3
3 years ago

להבנתי:

MIL
ORL
3:00 PM NBATV
EAST 1ST ROUND – GAME 6 IF NECESSARY, MIL Lead series 3-1

HOU
OKC
5:30 PM TNT
WEST 1ST ROUND – GAME 6, Series tied 2-2

LAL
POR
8:00 PM TNT

במילים

onetwo3
onetwo3
3 years ago
Reply to  onetwo3

במילים אחרות:
* 23:00
* 1:30 לפנות בוקר
* 4:00 לפנות בוקר

כמו שרשום בפריוויו

onetwo3
onetwo3
3 years ago
Reply to  onetwo3
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  onetwo3

מצוין! איכשהו באפליקציה זה לא הופיע לי. תודה.

etayle
etayle
3 years ago

פורטלנד ממש אכזבו בסדרה. לא ההפסדים, זה לגיטימי. הכדורסל שלהם היה פשוט לא טוב. אני לא יודע מה מצב הבריאות שלהם(שמועות אומרות לא משהו), הם גם נתנו את כל כולם כדי להיכנס לבועה, ונורקיץ' היה בריא רק לקראת סוף העונה.
אבל הייתי שוקל להתפטר מסטוטס, אני מאוד מעריך אותו, וחושב שהוא מאמן נהדר, אבל לפעמים בן אדם הגיע למיצוי. כמובן להחליף את החוזה של חסן תמורת משהו(לפי דעתי זה לא מסתדר חוזית בגלל שהם הרבה מעל המס, אבל לך תדע). הבעיה שיש המון קבוצות שמחפשות מאמנים בשוק, אז לא בטוח שזה יסתדר.

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  etayle

החוזה של ווייטסייד יסתיים בעוד משחק אחד וגם רוב החוזה של אריזה לא מובטח מה שמשאיר להם קצת עם מה לשחק.

etayle
etayle
3 years ago

יאללה להחזיר את למרקוס הביתה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  etayle

אמן ואמן

KingJames23
KingJames23
3 years ago

בוודאות היום משחקים? איזה יופי

שחר אלוני
3 years ago

היום בלילה בין שישי לשבת בארצינו, יהיו משחקים בסוף או שלא?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

כנראה שלא…

מנחם לס
Admin
3 years ago

ישחקו מחר.
באקס ולייקרס בקלות. יוסטון ו-OKC? מלחמה!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 years ago

תודה רבה דור, מסכים באופן מלא עם הפתיחה שלך

onetwo3
Editor
3 years ago

.

bobby
bobby
3 years ago

אם ווסטברוק עולה לשחק, ועם המנוחה שהארדן ושאר הסגל של יוסטון ״זכו״ לה בעקבות המחאות, יוסטון כביכול בתנאים אידיאליים לקחת את זה הלילה. איכשהו אני יודע שהם יפשלו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  bobby

אתה יכול להיות רגוע – הימרתי על אוקלהומה.

onetwo3
Editor
3 years ago

קליף רובינסון הלך לעולמו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  onetwo3

כן, הלך מסרטן. עצוב מאד.
הפנתר השחור שבק חיים…

אור
אור
3 years ago

אתה מתבלבל עם צ'דוויק בוסמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  אור

צודק

עגל
עגל
3 years ago
Reply to  onetwo3

באמת עצוב, לקליף ולי היו לילות יפים ביחד
🙂
זה הומאז’ למשהו שהיה פעם בין האשך לשי בן צור

אור
אור
3 years ago

מזמן לא התרגשתי ככה לראות משחק של אורלנדו מג'יק

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  אור

גם שחקני המג'יק לא…
שלוש שעות והולכים הביתה.

אור
אור
3 years ago

🙂
צחוק בצד, נותנים סדרה יותר טובה ממה שחשבתי (לפי התוצאות והריצות במשחק, לא שראיתי יותר מדי)

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  אור

וזה בלי ארון גורדון.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

הולכים למועדון החשפנות הקרוב , מועדוני החשפנות באורלנדו די מאכזבים, למזלם הם קרובים למיאמי.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

ברוך כמה פעמים אפשר להגיד לך – אתה לא שחקן NBA.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

זה מה שהייתי עושה במקומם, אורלנדו לא משהו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago

אשתי בדיוק ראתה
40 year old virgin
ההתנהגות הזאת היא בול ההתנהגות של כל הגברים חסרי הבטחון העצמי שם שעסוקים בעיקר בדיבורים על כל הדברים שהם היו עושים ולא באמת עושים או מסוגלים לעשות כי זה מה שהם חושבים שהם אמורים לעשות.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

לצערי אני כפול מזה , הייתי מוותר על רוב הוני בשביל להיות בן40 שוב, כעת אני באמת לא יכול לעשות את זה אבל עשור ושני עשורים קודם. מקווה שכולם יצא להם את זה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago

למה זה לא מפתיע שהחמצת את הנקודה לחלוטין

onetwo3
Editor
3 years ago

גוף שלישי רבים

דה שוט
דה שוט
3 years ago

😂😂😂

מנחם לס
Admin
3 years ago

המג'יק משחקים כלל לא רע. סטיב קליפורד לא כל כך 'שייך' ל-NBA. היהמתאים לו יותר לאמן מכללה דיביזיה I, אבל אין מאמן ב-NBA שהשחקנים חשובים לו כמו לקליפורד. הוא ממש מנץ'. מתאים לו כל כך להיות יהודי.

shadow
shadow
3 years ago
Reply to  מנחם לס

באיזה מובן מתאים לו להיות יהודי?

מנחם לס
Admin
3 years ago
Reply to  shadow

בלב הרחום שלו

shadow
shadow
3 years ago
Reply to  מנחם לס

אבל לב רחום ויהודי אלה לא מילים נרדפות.
במקרה הטוב משאלת לב

onetwo3
Editor
3 years ago

איזה הצגה של אוגוסטין

צ'יקו
Admin
3 years ago

התלות המוחלטת ביאניס תפגע בבאקס בטווח הרחוק

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  צ'יקו

צ'יקו, מה משמעותי יותר לדעתך:
אם תוציא את יאניס מהסגל של מילווקי או אם תוציא את דיוויס מהסגל של הלייקרס?
במילים אחרות – מי תגיע רחוק יותר בפלייאוף בלי השניים האלה?

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  onetwo3

יאניס 5 דרגות מעל דיוויס

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago
Reply to  onetwo3

לא הגיוני לשאול כשהשחקן ליד דייויס זה לברון

צ'יקו
Admin
3 years ago
Reply to  onetwo3

תכלס יותר משמעותי לברון מאשר דיוויס, ואם מוציאים את יאניס או לברון אז התשובה היא שמילווקי תפגע יותר מכיוון שהם תלויים לחלוטין ביאניס ואף אחד אחר לא יצליח ליצור ולעשות משהו, אם יאניס נפצע אז מראש הבאקס יפסידו.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  צ'יקו

אני לא חושב שאי תפגע , אין ההתקפה של הבאקס והן ההגנה ממקומות לחלוטין את מה שאפשר להוציא מהסגל הנוכחי. בסוף בלי יאניס זה סגל שלא בטוח שמגרד פלייאוף במזפח.

onetwo3
Editor
3 years ago

די ויצ'נזו הזה אקספלוסיב..
הוא צריך אבל קצת יותר שכל

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

יאניס בהחלט אצלי ברשימה של 4-5 השחקנים הדומיננטיים ביותר בהיסטוריה , הוא יכול להיות הG.O.A.T בשקט

onetwo3
Editor
3 years ago

🙂 הגזמת והקדמת חביבי..
קודם שייקח אליפות ראשונה..

ADISU33
ADISU33
3 years ago
Reply to  onetwo3

תזכרו שמייקל לקח דאבל אישי לפני אליפות ויאניס עוד לא 26

מנחם לס
Admin
3 years ago

אין דבר כזה 'הפסד מכובד', אבל זה הפסד מכובד של אורלנדו

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  מנחם לס

נכון

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago

חייב להודות שזה מדהים שלמרות שרושמים כל מוות עכשיו כמוות מקורונה אף אחד מהאנשים האלו לא נרשם כמת מקורונה.

דה שוט
דה שוט
3 years ago

איזה כוח אש יוסטון

מנחם לס
Admin
3 years ago

בסל האחרון של הארדן שמתי אותו עד שידור מחוזר וספרתי 5 צעדים עם הכדור

popo
popo
3 years ago

וואו ווסטברוק עושה סלים קלים.
אוק' נותנת לו בנתיים כבוד עבר…

ADISU33
ADISU33
3 years ago

דאבל דריבל של דורט אבל לשופטים אין עיניים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אוקלהומה ניסו לשבור את שיא ההחטאות של יוסטון, 27 זריקות רצופות, אבל נכשלו. בלאדי נואל.
.
וברצינות – לא יודע כמה מזה זו ההגנה של יוסטון, אבל נראה לי שזה לא ימשך יותר מדי, השאלה מה יהיה הפער כשהכדורים יתחילו לצלול פנימה.

ADISU33
ADISU33
3 years ago

כריס פול יהיה אחלה שחקן הוליוודי אחרי הפרישה מכדורסל.

צ'יקו
Admin
3 years ago
Reply to  ADISU33

יעשה פודקאסט ויפרשן עם שאק.

popo
popo
3 years ago

אין משהו מרשים בפתיחה הטובה יותר של יוסטון
ככה היה בשני המשחקים הקודמים אתן יודעים איך זה נגמר.. .

BoJack39
BoJack39
3 years ago

אפרופו יאניס, הבאקס לדעתכם יצלחו לשמור עליו אם וכאשר החוזה שלו יגמר?

צ'יקו
Admin
3 years ago
Reply to  BoJack39

לעת עתה נראה שהוא לא מבסוט כל כך בבאקס – גם בגלל התלות בו וגם כי יש קבוצות שקורצות כבר עכשיו…. (מיאמי כבר רומזת לזה)

dror
dror
3 years ago

הלו שרודר

דה שוט
דה שוט
3 years ago

אליפות העולם ביידויי פטישים. כואב בעיניים

dror
dror
3 years ago

חולה על אוק'…כצפוי ווסטבריק מאט את יוסטון…צריך לשחק רק בלי הארדן כדי לתת לו קצת יותר מנוחה.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
3 years ago

במקום להשאיר את הארדן במגרש ולפתוח פער משמעותי כשאוקלוהומה לא פגעו… אז הארדן נח והתאנדר חזרו…. החילופים כל כך אוטומטיים בלי קשר למה שקורה במגרש…

onetwo3
Editor
3 years ago

בנוהל

dror
dror
3 years ago

איזה בולדוג דורט👏

dror
dror
3 years ago

שרודר בא לעבוד

דה שוט
דה שוט
3 years ago

וויי וויי שרודר, איזו הצגה

רותם אלרן
Editor
3 years ago

שרודררררררררררר

צ'יקו
Admin
3 years ago

כל כך מעצבן אותי הקטנות שהארדן נותן לדורט, בשכונה עושים דברים כאלה לא בפלייאוף.
.
שרודר חזר עם המון מוטיבציה מהולדת הילד, שמח שישן לילות שלמים

dror
dror
3 years ago

אם תשימו את וסטברוק במקום פול בבוקר הם מטוטאים. וסטברוק חייב להתבגר הוא משחק עם עצמו. טוב זה כבר לא יקרה…חבל

dror
dror
3 years ago

*באוקלהומה

BoJack39
BoJack39
3 years ago

חחח ההארדן הזה. אפילו לא מנסה לשמור

מנחם לס
Admin
3 years ago

שרודר – עם זריקת ה-3 המכוערת בכל ה-NBA – אוכל את יוסטון

המשגיח
Admin
3 years ago
Reply to  מנחם לס

הוא מדהים היום

מנחם לס
Admin
3 years ago

דורט שומר על הארדן טוב יותר מכל שחקן אחר ב-NBA

dror
dror
3 years ago
Reply to  מנחם לס

אכן

דה שוט
דה שוט
3 years ago
Reply to  מנחם לס

הארדן עם 20

צ'יקו
Admin
3 years ago
Reply to  מנחם לס

אני לא אשכח את החסימה שג'ימי באטלר נתן להארדן במשחק ביניהם. הוא אחד הנועלים הגדולים של ימינו

dror
dror
3 years ago

זה הזמן לשחק על אדאמס וגלינרי פנימה

popo
popo
3 years ago

חח
בנתיים התסריט הוא במו במשחקים האחרונים הובלה דל יוסטון ואז אוק משיגה ומנצחת את הרבע הרביעי

dror
dror
3 years ago
Reply to  popo

אמן. נארגן נוכל כדורסל אבל כשרון מדהים

dror
dror
3 years ago
Reply to  dror

הארדן

popo
popo
3 years ago

דאנתוני תעלה את ווסטברוק ,עכשיוו.

dror
dror
3 years ago

וסטברוק רק מפריע

ADISU33
ADISU33
3 years ago
Reply to  dror

אתה יכול לתת לו קצת מנוחה מהשטויות שאתה רושם?
הבחור רק חזר מהפציעה!
והוא לא בדיוק מפריע
בסה"כ משחק בו הקלעים של יוסטון לא פוגעים ומצד שני שרודר ברבע מהסרטים.
אני רואה את התגובות שלך ונראה כאילו כל הבעיה של יוסטון זה רק אדם אחד 🙄🙄 אתה קצת פאתט.

דה שוט
דה שוט
3 years ago

דורט דורט… והארדן כבר עם 20, בהליכה

מנחם לס
Admin
3 years ago
Reply to  דה שוט

לפחות 2 סלים שלו בהליכה של 5 צעדים

מנחם לס
Admin
3 years ago
Reply to  דה שוט

המאמן הבא להיות מפוטר הוא מייק ד'אנטוני

onetwo3
Editor
3 years ago

גילגיוס אלכסנדר מחבל במאמץ הקבוצתי של הת'אנדר

מנחם לס
Admin
3 years ago

דורט קנדי. אם הקנדים שולחים את כל שחקניהם הטובים ביותר, הם שניים רק לארה"ב

רותם אלרן
Editor
3 years ago
Reply to  מנחם לס

ולסרביה, אוסטרליה ואולי גם צרפת

לילי
לילי
3 years ago

סרביה אולי.
אוסטרליה לא בכיוון
וצרפת יחטפו בראש

popo
popo
3 years ago

יופי, כבר נראה יותר טוב.
שרודר ושגא הם כח אדיר בהתקפה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
3 years ago

איזה מהפך עובר שרודר בסדרה. אוק' מסודרים עם הקו האחורי שלהם – יכולים גם להשיג עליו המון בטרייד אם בא להם לחכות. יש לו עוד שנה ב-15 מליון

רותם אלרן
Editor
3 years ago

כל השנה היה נהדר. השחקן השישי שלי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
3 years ago

נכון, אבל פלייאוף זו במה אחרת

popo
popo
3 years ago

יוסטון vs שרודר.

popo
popo
3 years ago

פשוט לא יאומן!
אוק משחקת איסו של שרודר ופול
יוסטוןמשחקת קבוצתי כמעט בלי בידודים.
כולם מדברים על הסמול בול של יוסטון,אף אחד לא מדבר על הקבוצה שנוצרה ביוסטון.

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  popo

ואנשים עוד חשבו שראסל והארדן יריבו.
בנתיים זה נראה שהם משלימים אחד את השני מצויין.

דה שוט
דה שוט
3 years ago
Reply to  popo

בדיוק!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אחלה משחק!

dror
dror
3 years ago

איזה קבוצה איזה? אוסף של בודדים שיימחצו בקרוב. ראסל משחק עם עצמו…

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  dror

וואוו אתה הייטר רציני..
משחקים מאוד קבוצתי יוסטון.

dror
dror
3 years ago

לא יודע מה אתם רואים אני רואה שראסל לא צפוי…אף יוסטונעי כולל הוא בעצמו לא יודע מה הוא הולך לעשות. אם אוק' ילכו קצת פנימה זה צריך להיות שלהם…

dror
dror
3 years ago

ממש לא לילי אני אוהב את ראס…אבל הוא משחק כמו חמור. ואת התאנדר אני אוהב יותר…

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  dror

אתה מבין שראסל בדיוק חזר מפציעה, נכון?
תן לו משחק לחזור לעצמו לפני שאתה משליש את הסכינים.
וחוץ מזה- לא נקודה של מי אתה אתה אוהב.
אובייקטיבית, המשחק של יוסטון מאוד שיתופי.

popo
popo
3 years ago

חשבתי שעם הדאנקים שנעלמו אצל ווסטברוק , כל החברה מהקבוצות שקיבלו ממנו דאנקים בפרצוף ישכחו את ההשפלות וידעו להנות מהראסל החדש שקם ביוסטון, יותר חכם , בקבוצה שמשחקת ליכולות שלו, אבל לא.
סורי ראס, זה משהו אישי.😁

dror
dror
3 years ago

סבלנןת…גם אם יעברו את אוק' לא ירחיקו לכת…ראס לא בסיסטם (לצערי). זה לא הייטריות נטו כדורסתכדורסל

דה שוט
דה שוט
3 years ago

גורדון חודר אדיר, דורט מכאיב לאוק׳ סיטי

דה שוט
דה שוט
3 years ago

גורדון זה בולדוג

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago

יוסטון עובדת חכם. יותר חכם מאוקלוהומה.

popo
popo
3 years ago

איזה שחקן שישי אתה מעדיף
גורדון או שרודר?…

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago

השמירה של OKC לא עובדת בכלל כרגע.

dror
dror
3 years ago

חח גורדון לבדו מספיק

דה שוט
דה שוט
3 years ago

עם ראס הכל נראה אחרת. אפילו שהוא שובר את הסלים. יש לו ערך מוסף

אבי יחיאל
אבי יחיאל
3 years ago

לצערי מאמין שיוסטון ידעו להרוס את זה בהמשך…

דה שוט
דה שוט
3 years ago

לא הערב חבריקו

אבי יחיאל
אבי יחיאל
3 years ago

כבר התחילו

אבי יחיאל
אבי יחיאל
3 years ago

טוב ליוסטון

dror
dror
3 years ago

נו באמת…החלטה משוגעת…אף אחד לא צריך להיות מורחק

dror
dror
3 years ago

סליחה רק שרודר צריך להיות מורחק

אבי יחיאל
אבי יחיאל
3 years ago

צ'נגלר לא שיחק מ2019

popo
popo
3 years ago

שרודר יותר קריטי לאור

צ'יקו
Admin
3 years ago

מוגזם לגמרי.
שרודר לא עשה כלום, למה הוא צריך להיות מורחק? וטאקר זה טכנית אבל לא להגזים ולהרחיק.
לפחות צ'נדרל על הממגרש אחרי יובלות

popo
popo
3 years ago

חחחחחחח
טייסון צ'נדלר!!!!

מנחם לס
Admin
3 years ago

אריק גורדון חזר (אחרי שנתיים) ליכולת של פעם

דה שוט
דה שוט
3 years ago

הרחקות נכונות. כל הכבוד לשופטים. שרודר טמבל, טאקר צודק (אבל צריך להיות מורחק)

ADISU33
ADISU33
3 years ago

חחחחחחחחחחח טייסון צ'נדלר הגיע לפלייאוף

dror
dror
3 years ago

הלך לו במכוון על הוובוס, לא? צ'נדלר נראה כאילו העירו אותו עכשיו…אולי עכשיו אדאמס יקלע קצת?

dror
dror
3 years ago

שככה יהיה לי טוב…

Small ball
Small ball
3 years ago

איזה שידור נוראי. מריצים 5 פעם את זה שטאקר מתעצבן וכביכול מתעצבן על שרודר ללא צדק. ורק אחרי 5 פעמים שאן גנדי מנסה להסביר מה הבעיה במה שטאקר עשה מבינים ששרודר אשכרה ניסה לגלח לטאקר את הביצה

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago

אבל תגידו לי – מה בדיוק עושה כריס פול במשחק הזה.

popo
popo
3 years ago

וואווו
כדורסל סטייל ג"ס 2016!!!

דה שוט
דה שוט
3 years ago

כדברי הרבי מהופמן: תמא טקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אצל יוסטון זה לא גמור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  דה שוט

ואמרו אמן

popo
popo
3 years ago

הרבה זמן לא ראיתי כדורסל כל כך קטלני ויעיל!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הארדן אני רואה במוד ניגוב.
רק שלא יפסידו זאת יוסטון עדיין 20 הפרש זה בקטנה.
ראס חזר קלינגון אני רואה

petibear
Editor
3 years ago

על השטיפה

ADISU33
ADISU33
3 years ago

לא יאמן אבל יוסטון זורקים יותר ל2 מאשר ל3

דה שוט
דה שוט
3 years ago
Reply to  ADISU33

זה מתחיל מראס

דה שוט
דה שוט
3 years ago

שגא זה ראש מטאטא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

שגא נרקב אצל סילי בילי לצערו שווה הרבה יותר

לילי
לילי
3 years ago

דרור, אתה מבין שאתה שופט לפי מחצית אחת שבא ראסל רק חזר מפציעה נכון?
להגיד שהוא לא מתחבר למערכת זה פשוט שטויות – תראה משחקים שלהם ממהלך העונה.
בכללי, גם אם לא היה חוזר מפציעה בדיוק – לנסות ללמוד משהו קונקרטי ממשחק אחד זה פשוט לא עובד.
מדגם קטן מידי.

דה שוט
דה שוט
3 years ago

ההתקפה של יוסטון כל כך חכמה מאומנת ומפרגנת – כך שכמעט כל התקפה מגיעה לשלשה פנויה. אשכרה אימון קליעות. בשלב מסויים כמה נכנסות ברצף ובום! יד ריצה. לצערנו – יש גם הפוך

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  דה שוט

משחק המסירות שלהם הגיע לידי אומנות ממש.
משחקים על המיסמאץ והשחקן הפנוי כל התקפה.
יהיה תענוג לראות אותם מול הלייקרס (בהנחה ובאמת יסגרו סיפור מול okc)

דה שוט
דה שוט
3 years ago
Reply to  לילי

כל מילה

popo
popo
3 years ago

ועם מי?
עם פאקינג דונאל האוס גף גרין בן מקלמור!
ג"ס עשתה כדורסל כזה עם קרי וקליי ואחכ דוראנט! 3 שחקני טופ 10!
אם זה הולך לדאנתוני עד הסוף, הוא צריך לקבל פרס לחדשנות ע"ש סטיב ג'ובס, פשוט וואו.

דה שוט
דה שוט
3 years ago
Reply to  popo

תן לו קרדיט גם על ההגנה. חנק את ג״ס 2018

popo
popo
3 years ago

Cp 13 כן, ההוא מהכדורסל הנכון, משחק לבד לבד…

דה שוט
דה שוט
3 years ago

ראס בלואו פוסט – 0.05% ממוצע רב שנתי. אבל זה שומר אותו שמח 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂😂😂😂😂😂

popo
popo
3 years ago
Reply to  דה שוט

🤣😀

דה שוט
דה שוט
3 years ago

יאללה אני פורש – שאלוהים יעזור ללילי כריות

לילי
לילי
3 years ago

ראס נוראי היום אבל זה טוב.
שיוציא את זה מהמערכת, הוא חייב להגיע ללייקרס חד.
אני בונה עליו שם, אין מי שיעצור אותו פשוט.
(רק לחשוב על הזקנים של הלייקרס מנסים לרוץ אחריו עושה לי טוב בלב)

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  לילי

ולפני שאתם קופצים, אין לי בעייה עם לברון.
את הלייקרס אני פשוט לא אוהבת (כן אני יודעת שיש לי את קובי בתמונה. Sue me)

מנחם לס
Admin
3 years ago
Reply to  לילי

לי יש בעייה גם עם הלייקרס וגם עם לברון. קוזמה הוא היחידי שאני מחבב

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  מנחם לס

באמת שחקן חביב.
גם חבר טוב של דונובן מיטשל (אהובי) אז בכלל 😊

מנחם לס
Admin
3 years ago

לילי, את ואני חושבים ומרגישים אותו דבר בקשר ללייקרס. היי, לא כתבת שאת לומדת לתואר בפסיכולוגיה? לאשתי רינה ז"ל היה PH.D בפסיכולוגיה קלינית (שנינו מ-PSU)

מנחם לס
Admin
3 years ago
Reply to  מנחם לס

וואללה שסטיב ואן גנדי ובן זוגו לא סותמים את הפה

popo
popo
3 years ago
Reply to  מנחם לס

פששש 30 הפרש!! זה חידוש בסדרה.
אף אחד לא היה מוכן להמר על זה בתחילת הערב.
משהו טוב קורה ביוסטון, טוב מאד.

מנחם לס
Admin
3 years ago
Reply to  popo

לא יעזור להם. ללייקרס שלושה ענקים שליוסטון לא תהיה להם תשובה. הם יהיו חייבים 40 מהארדן, ו-35 מווסטברו', לפחות

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  מנחם לס

מה באמת? לא ידעתי!
אני ממש מכוונת לשם בדיוק (PH.D בפסיכולוגיה קלינית ואולי אפילו להמשיך לפוסט – אבל זה רחוק ממש).
וכן, הפוסטים שלך על הלייקרס הם האהובים עליי כל פעם מחדש (חוץ מאלה שאתה מספר על עצמך ועברך, הם אפילו יותר מעניינים!)

מנחם לס
Admin
3 years ago
Reply to  לילי

היא עשתה את המחקר שלה על 'גילוי אריות' בתושבי ההרים של ניטני מאונטיינס. הדיסרטציה שלה עשתה הרבה רעש

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  מנחם לס

אני בטוחה, זה נשמע נושא רגיש מאוד!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שכריס פול ילך למחות לסילי בילי

מנחם לס
Admin
3 years ago

התעוררת? כריס פול ויתר כשלא היה לו עם מי לדחק אחרי ששרודר ניזרק

אבי יחיאל
אבי יחיאל
3 years ago

לילה טוב מאד סוף סוף אין מתח בסוף יאללה עוד 1 יוסטון

מנחם לס
Admin
3 years ago

עכשיו מחכה לי עוד עונש: הלייקרס

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  מנחם לס

ואפילו אין את לילארד שימתיק את הגלולה.
נראה לי אני אפרוש לישון, קשה לי לראות את הצהובים סגולים האלה עושים מה שבראש שלהם.

Small ball
Small ball
3 years ago

אם שרודר מורחק מהמשחק הבא (לפי דעתי בצדק), אין לאוקלוהומה פתית סיכוי

dror
dror
3 years ago

לילי רואה את ראס מתחילת דרכו כולל העונה…ואכן היה שיפור העונה…אבל ראס טמבל…ואתם עפים על יוסטון על סמך משחק פח של אוק'…חוזר ואומר יוסטון לא עוברים חצי גמר מערב…ואיך בדיוק הם יעצרו את דיוויס? ראס מסתובב להארדן בין הרגליים…לא יכול לשחק אתו וגורדון עדיף עליו בהרבה…ומי יעצור את לברון ביוסטון? אף אחד…יוסטון תלויה מדי בהארדן ולכן תפסיד בסיבוב הבא.

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  dror

ראס אולי ראש בקיר, אבל טמבל הוא לא (סיים את הלימודים עם אחד הממוצעים הגבוהים בליגה).
לגבי עפים על יוסטון – הם משחקים ככה מאז החזרה למשחק, זה כבר מעל 10 משחקים ומדגם בהחלט מייצג.
לגבי הלייקרס – אין מי שיעצור את דיוויס כמו שאין מי שיעצור את הארדן וראס (בבקשה אל תגיד לי דני גרין או פופ…)
תסתכל על משחקי עונה סדירה בין הקבוצות- צמוד צמוד צמוד.
לא יודעת מי ינצח, אבל המאצ' הזה בין הקבוצות יהיה מעניין ממש.

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  לילי

אני רק מדמיינת את לברון מנסה לרוץ אחרי ראס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

צודקת גיים 7 יהיה שם. תחושת בטן שלי יוסטון מדיחה את השיקצה אם ראס לא נפצע סטייל פול.
אבל לא הייתי מהמר על זה 😎
הארדן וראס יעשו סחרחורת. יוסטון זה פורטלנד משופרת ופחות נאיבית. והארדן זה רמה בפני עצמה.
שראס יכנס לכושר לא ישאר להם רגליים שם. רק לתאר את לברון הזקן רץ ככ מהר…
כן דיוויס ינגב אותם חזק אבל נשרוד את זה

לילי
לילי
3 years ago

ממש ממש מקווה שאתה צודק (זה גם בדיוק מה שאני חושבת).
מילא אייברי ברדלי היה משחק – לפחות היה מי שירוץ שם אחרי אסופת הגרדים של יוסטון.

onetwo3
Editor
3 years ago

חשבתי לי מחשבה מיותרת לחלוטין.. 'ומה היה אם הלייקרס יפסידו הערב?', ואז הבנתי – זה לא משנה.. הסדרה הזאת כבר גמורה – אז למה להאריך את הסבל?
יצאתי מהמחשבה הזאת מהר, והתוצאה שהגעתי אליה היא 138-117 ללייקרס

onetwo3
Editor
3 years ago

מתי סוף סוף מישהו ישיר את ההמנון האמריקאי בשביל ההמנון עצמו ולא בשביל הפוזה האישית שלו?
זה מגוחך לחלוטין העניין הזה

onetwo3
Editor
3 years ago

תמסור כרמלו, תמסור

מנחם לס
Admin
3 years ago

לילי, רינה היא עשתה את המחקר שלה על 'גילוי אריות' (אני חושב שכך מכנים זאת בעברית – סקס בין בני משפחה קרובים כמו אב ובת, או אחים) בין תושבי ההרים של ניטני מאונטיינס בפנסילבניה. הדיסרטציה שלה עשתה הרבה רעש

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  מנחם לס

כמעט צדקת – אומרים 'גילוי עריות' במקום 'אריות'

מנחם לס
Admin
3 years ago
Reply to  לילי

תודה

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  מנחם לס

אישית אני מכוונת למחקר על שיטות חינוכיות בארץ לעומת העולם – בעיקר עם התמקדות על השיטה של הזרם ביהביוריסטי (פסיכו' התנהגותית).
בנוסף ממש אשמח להגיע ליפן בעתיד ולחקור שם את המתווים החינוכיים ברמה התרבותית – נשמע לי מעניין מאוד.

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  לילי

תבדקי את דנמרק

מנחם לס
Admin
3 years ago

לא הסקס, אלא הוולדים שיוצאים

מנחם לס
Admin
3 years ago

הבלייזרס לא הולכים ללא מאבק מר

מנחם לס
Admin
3 years ago

כרמלו – איזה אהבל

מנחם לס
Admin
3 years ago

קוזמה יכול להיות עארס לא קטן. אני הייתי זוכר לו את הפאול שעשה

מנחם לס
Admin
3 years ago

שמעון התעורר להשתין, זרק הנה תגובה, וחזר לישון. כשהייתי בגילו הייתי הולך לישון פעם בארבעה ימים

onetwo3
Editor
3 years ago

את אחת הסיבות שמתעבים את הלייקרס רואים עכשיו בבירור:
זלזול מופגן בקבוצה השנייה שגובל בחוסר כבוד.

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  onetwo3

+100
בנוסף, לשמוע את השדרנים של הלייקרס זה פשוט עונש כל פעם מחדש.
הרמת פוציות שיש להם פשוט מדהימה אותי.

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  לילי

למה את שומעת את השדרים של הלייקרס?
תשמעי את TNT
http://nbastreams.xyz/live/3/

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  onetwo3

תודההה…
היה לי קישור לTNT לפני ההפסקה אבל הוא הפסיק לעבוד לצערי

onetwo3
Editor
3 years ago

טרנט ג'וניור שחקן נהדר – שחקן הגנה מצוין, קלעי שלשות מחונן, ועכשיו מוסיף אלמנטים נוספים למשחק שלו.
בוגר מכללת דיוק

מנחם לס
Admin
3 years ago

אני יודע שיוסוף מוסלמי אבל הערב נהא נראה כנזיר

onetwo3
Editor
3 years ago

לברון מתלונן לשופטים והתקפה אחת אחרי זה הוא מקבל שריקה לעבירה שלא הייתה ולא נבראה.
איכס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

פרשי המלך אל תהיה ממורמר לא כל אחד מלך

onetwo3
Editor
3 years ago

אם במשחק כזה השופטים מצליחים לבזות את עצמם – זה אומר הכל.
רמת השיפוט בנ.ב.א. התדרדרה לשיאים שלא ידעה כמותם.
השופטים הפכו לבובות על חוטים של הסופרסטארים ואין להם עמוד שדרה.
עצוב לראות ורחוק מכדורסל

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  onetwo3

הכי כיף אלה הסדרות בלי הסופרסטארים המובהקים, למשל:
יוטה – דנבר (שנה הבאה לצערי זה אולי ייפסק, מארי ומיטשל בדרך לקבל מעמד כוכבים).
או מיאמי – אינדיאנה.
השופטים ממש נתנו לשחק שם, בקושי שריקות אוויר (כמובן שהיו, אבל ברמת הלגיטימי)

onetwo3
Editor
3 years ago

אני מבין למה החבר'ה סולדים מלברון ג'יימס.

מנחם לס
Admin
3 years ago

אנפרה סימונס נראה בן 14

מנחם לס
Admin
3 years ago

לילי, תדעי לך שאת הצעירה היחידה שהגיעה לאתר ב-12 השנים האחרונות שממש מבינה. הייתה אחת אבל היא היתיה בעיקר מכבי ת"א!

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  מנחם לס

תודה, הוחמאתי ממש!

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  מנחם לס

ומכבי זה לא בשבילי.
ירושלמית ברמ"ח אברי!

onetwo3
Editor
3 years ago

הבלייזרס ייפלו מהרגליים. השאלה אם ברבע השלישי או הרביעי.
אני מעריך שהרבע השלישי יסתיים ב20 הפרש ללייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

מה אתה רואה את זה חח
אני במקום משלים יוסטון בלי פסקי זמן והפסקות איזה כיף שרודר בזון עכשיו

onetwo3
Editor
3 years ago

זוכר את ההתכתבות שלנו ביום שהמשחק המקורי היה אמור להיות?
אמרתי לך שיוסטון יתנו הצגה והתעקשת שהת'אנדר תנצח.
מעניין איזה תירוץ תביא עכשיו..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

שום תירוץ תמיד מקווה לטעות כך 😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני בש.ח של יוסטון אוק כמה שריקות אוויר לאוק חח פול נתקע בגורדון סתם ונופל 2 זריקות שרודר קובינגטון עומד לידו ומקבל אנד וואן.
סילי בילי כזה מאמן טיפש לא מוכן בכלל למשחק של יוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוקט לא נוגע בהארדן שומר מדהים אבל זרג והארדן הולך לקו חח מביך

מנחם לס
Admin
3 years ago

שמעון, אתה רואה עכשיו שידור חוזר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

כן יש בטי וי בלי כל ההפסקות 48 דק נטו.
מה אני אראה לייקרס? אתה יודע איך זה יגמר נכון דוק?

מנחם לס
Admin
3 years ago

כל הכבוד לבלייזרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סילי בילי זה התאום של סטיבנס בהתנהגות יושב עם המסטיק שחו ומקבל בראש גם הוא כמו סטיבנס פותח כל משחק בפיגור רזי בשבילך תביא אותו עוזר מאמן 😂😂

מנחם לס
Admin
3 years ago

אני מת על כרמלו אנטוני עוד כשהיה בן 18.5 ושיחק עבור אונ' סירקיוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

בסוף המלך ישאג עליו אבל מחזיק אצבעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גלינארי זה הmvp של יוסטון איזה חושך

מנחם לס
Admin
3 years ago

אתה ממש, אבל ממש קוריוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

חוץ מלהטביע לסל שלו עשה הכל

onetwo3
Editor
3 years ago

המחצית הזאת הייתה שכונה.
בלי הגנות, בלי אווירה של פלייאוף, בלי כלום.

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  onetwo3

העיקר שהשדר והפרשן של TNT מקשקשים עצמם לדעת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

נו כמו באקס מגיק ראפס נטס מה אתה רוצה.
סיבוב הבא יהיה יותר מעניין

מנחם לס
Admin
3 years ago

השופטים התחילו בסדר אבל הם מבינים שהלייקרס צריכים עזרה – והם עוזרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטיבן אדמס ככ ממותר בסידרה הזאת כי בילי לא יודע איך להשתמש בו והוא סתם גדול שמתרוצץ אין צורך אפילו בבוקסים שלו כבר סתם רץ מצד לצד

מנחם לס
Admin
3 years ago

אולי תיעלם כבר מכאן? אתה הורס את כל משחק פורטלנד-לייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

זה משחק מת דוק. לך לישון אתה סתם שורף שעות שינה יקרות. הלייקרס ינגבו ברור לל איך זה יגמר לא?

מנחם לס
Admin
3 years ago

ה-RESTART היה הרבה יותר מעניין מהפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

סיבוב 2 יהיה אש. אני ערב לך

onetwo3
Editor
3 years ago

שמעון,
שתי התגובות הראשונות:
https://hoops.co.il/?p=200516

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שרודר עשה כריס פול לטאקר למד משהו עםמהביצים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם אני רואה פורטלנד החליטו שקליר פאת לא מכבד את המלך מספיק ופרסו לו שטיח אדום 😂😂😂

onetwo3
Editor
3 years ago

התחילה המפולת..

ייגמר 138-117
תגובה 113

מנחם לס
Admin
3 years ago

לא ניגמר עד שזה ניגמר

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  מנחם לס

נגמר לפני שהתחיל דוק

מנחם לס
Admin
3 years ago
Reply to  onetwo3

בגלל השופטים בדקות האחרונות של הרבע השלישי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

דוק תן לנו מעורב עזוב אותך מהשטויות של הלייקרס. אתה סתם תתאכזב

מנחם לס
Admin
3 years ago

שוויון!!!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

יהההה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

כל כניסה של CJ זו עבירה שלא שורקים לו.
רואים את זה בכל הריפלייס…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הנה עוד אחת שלא נשרקה…
זה לא ייאמן איך השיפוט לא מתאזן לפעמים.

onetwo3
Editor
3 years ago

עזוב דוק, הם יאזנו את זה כשהמשחק יהיה גמור.
בנוהל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  onetwo3

כן
לצערנו הרב

onetwo3
Editor
3 years ago

טרנט ג'וניור שחקן נהדר לטעמי. גם בהגנה וגם בקליעה מרחוק

דובי
Editor
3 years ago

דייויס נראה אובד עצות עם הכדור

onetwo3
Editor
3 years ago

רזי מה עם איזה שיר נעים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  onetwo3

שמח שלמישהו זה עושה טוב ולא רק לי.
אולי היום בערב במשחק של האלופה מול הסלטיקס, מקווה שאחרי עוד יום בים.
הטוקן בחצר שלך לא יוצא לי מהראש….

מנחם לס
Admin
3 years ago

שיפוט איום

מנחם לס
Admin
3 years ago

אנפרי סיימון נראה כמו ילד בן 14

מנחם לס
Admin
3 years ago

היוסוף הזה…איזה אידיוט.

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם אתה יודע שיוסוף היינו קוראים פעם לפלוץ?

onetwo3
Editor
3 years ago

השריקה הזאת לזכות דיוויס זה שוד לאור היום
השיפוט ברמה של חקירה בבית משפט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

השופט סטיב גבי חקר ומצא שכל השריקות תקינות ובהתאם לספר.
מוסד טנש שהוא הגוף המבקר הבלתי תלוי מטעם הליגה בדק ומצא שאין כל פגם בשיפוט.

מנחם לס
Admin
3 years ago

גם מקולום אידיוט

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  מנחם לס

עושה כמיטב יכולתו

onetwo3
Editor
3 years ago

כמה פוזה יש לשחקנים של הלייקרס בהנהגת דיוויס את לברון בע"מ
דוחה
מייחל שיפסידו ולא משנה למי..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  onetwo3

הם יגיעו לסדרת גמר מול מיאמי והשיפוט יסייע בהכרעת הסדרה הזו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולכים לקבל בראש מראס😎

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הלוואי
לפי מה שראיתי בסטט נראה שלא היה מוצלח היום ומי שעשה את העבודה היה הארדאון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס היה היה בדרגת קלינגון על. בסדר עד הלייקרס הוא יהחה בכושר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לצערי, לא ראיתי, הייתי שפוך אבל יש זיכרון טוב לשני אופדליפים על גל נמוך, את השני ירדתי על הפלוטר.
היום לא יהיה כנראה בכלל גל.

מנחם לס
Admin
3 years ago

זה סוף הסיפור רבותי

onetwo3
Editor
3 years ago

תגובה 113

מנחם לס
Admin
3 years ago

שתי שגיאות של מתחילים: אתה לא מוסר מסירת CROSS COURT, ובטוח שלא נגד שחקנים של 2 מטרים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

איך אומר שימון?
השיקצה מנפח סטטיסטיקה…
🙂

onetwo3
Editor
3 years ago

חוזר וכותב כאן בשלישית:
טרנט ג'וניור אחלה שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מבסוט בשביל לאסוף הליגה סידרה לו בוסטון ב8 ולוקה ב10 וחצי הוא בטח רוקד מאושר תנו לו מחאה כל יומיים😎
רזי מוכן לניגוב של בוסטוניה היום?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לצערי הרב כן, מקווה שזה יהיה אחרי עוד יום גלישה בסיפאלאס בת ים.
אתמול למצוא שם חנייה היה נוראי. היום אולי קצת יותר קל???
שייגמר כבר החופש הגדול ואפשר יהיה לגלוש בשקט ובלי לסכן את המתרחצים.
הניגוב תלוי אם לאורי משחק. אם לא יש לסטיבנס סיכוי.
מה שיהיה הכי מצחיק זה לראות את ההבדל באימון בפועל בין שני המאמנים.
יותר מעניין מהמשחק עצמו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכוונה שבוסטון ינגבו יא רזי לא שינגבו אותם 😋
מה אתה פסימי היום תהיה מבסוט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

תלוי בלאורי
מבסוט חמדוללה

גיא הירוק
Admin
3 years ago

אני נזכר בוויכוח הסתמי סביב שאל ה-"1 , 2",
וסביב "העובדה ש- "לברון כבד וכבר לא יכול (השלם את החסר)"
.
דייויס סיים את הסדרה עם 29.8 נק' למשחק לצד 9 רב', ואחוזים נהדרים (61.2% אפקטיבי).
לברון סיים את הסדרה עם 27 נק', 10 רב', 10 אס', ואחוזים מטורפים (68% אפקטיבי, 60% מהשדה, 46.4% מהשלוש).
.
כמובן שצריך לקחת בחשבון שההגנה הייתה הגנת בלייזרס.
אבל אם את הבועה הלייקרס התחילו בכושר מזעזע, כושר משעשע שבא לידי ביטוי במשחק 1,
אז בסיומו של הסיבוב הראשון הם מוצאים עצמם שוב בכושר ראוי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גילינו שהגנת קליר פאת לא עובדת מול הלייקרס

אשך טמיר המקורי

נגד קונוסים גם אני עושה 90 / 50 / 40
אפילו בלי עזרת השופטים

לילי
לילי
3 years ago

שים לב ששאר הקבוצה עדיין בכושר מזעזע..
לברון ודיוויד זה הרבה אבל בלי צוות מסייע שמשחק ברמה גבוהה זה לא ישנה.